آقاجان چقدر نامردیم.... هدفمان همان خوشبخت شدن در زندگی دنیاست ...
چرا..... چرا...... چرا.... هدفمان شده رسیدن به یه کار نون و آبدار و دراز کشیدن روی تخت نرم و نوشیدن شربت گوارا وخنک!
بیاییم سخنان استاد اخلاق آیت الله قرهی رو یکبار عمل کنیم:

عزیز دلم! این جمله را از من خیلی خواهی شنید تا زمانی که زنده‌ام خواهی شنید، إن‌شاءالله که ظهور آقاجان نزدیک باشد و إن‌شاءالله همه‌ ما آقاجان را ببینیم. به خود آقا قسم، آقاجان به خصوص شما جوان­ها را خیلی دوست دارد. به بزرگان هم سفارش کرده‌اند که قلب‌ جوان‌ها را به من نزدیک کنید، من جوان‌ها را دوست دارم. آن‌قدر دوست دارد شما با آقاجان حرف بزنید.

شب، موقع خواب، در آن لحظات بگویید: یابن الحسن! آقای من! بعد از یک مدّت خودت می­بینی چه تحوّلی پیدا کرده­ای، خدا گواه است، این را تمرین کن.

امشب با آقا این‌طور صحبت کنیم، به خود آقا قسم خیلی صحبت ما را دوست دارد. شیطان نمی‌خواهد ما با آقا صحبت کنیم امّا خود آقا دوست دارد ما صحبت کنیم. یک موقع شیطان می‌آید، می‌گوید: تو گناه کردی، چنین کردی، نه، تو صحبت نکن امّا آقا می‌گوید: عیبی ندارد، هر کس هستی بیا با من حرف بزن.

آقا ما را دوست دارد. آقای ما تنهاست، آقای ما غریب است. امام زمان ما(عجّل اللّه تعالی فرجه الشّریف) دوست دارد محبّین و شیعیانش با او حرف بزنند. آقاجانم! قربانت بشوم، فدایت شوم.

گفته­ ام، باز هم می‌گویم، تا جان دارم می‌گویم، جوان‌های عزیز! به خودشان قسم، آقاجان خیلی شما را دوست دارد. جوان‌پسند است، خیلی دوست دارد جوان‌ها با او حرف بزنند، با آقاجان حرف بزنید. شیخناالأعظم، مفید عزیز(روحی له الفداء و سلام اللّه علیه) فرمودند، بزرگان گفتند، وقتی جوان‌ها با آقا حرف می‌زنند یک شعف و یک حالتی در چهره آقا می‌آید، دوست دارد شما با او حرف بزنید. شما در خلوت از گناه خود خجل هستی، اشک می‌ریزی و با آقا حرف می‌زنی، امّا آقا را خوشحال می‌کنید. آقا به خصوص این حرف زدن جوان‌ها را دوست دارد.